vineri, februarie 8

De unde vine vindecarea


Ioan Cretu nu a incetat sa isi puna puterea pe care o primise in slujba semenilor. Toti cei care veneau la el plecau vindecati sau ameliorati. Chiar boli grave, precum cancerul sau ulcerul au cunoscut ameliorari surprinzatoare, spre uimirea generala. "In clipa in care cineva vine la mine, eu stiu ce fel de om este si ce anume il framanta .Ii citesc aura si vad daca invelisul lui energetic este stirbit si cat de grav este acest fapt. Eu nu ma consider vindecator, nu fac minuni , oamenii cred ce vor. Tot ceea ce fac este sa ma rog lui Dumnezu sa-l vindece pe acel om. Imi asez palmele pe capul acelui om si simt cum erupe o forta dinauntrul meu, ce umple corpul bolnavului. Multi sunt la inceput ametiti de aceasta forta, unii sunt cuprinsi de tremuraturi si frisoane, altii ametesc. Dar in cele din urma chiar daca unii nu au initial incredere in mine, rezultatele vorbesc de la sine si il fac sa isi invinga reticenta.Am vindecat mii de cazuri grave dar niciodata nu am garantat vindecarea. Aceasta numai de la Dumnezeu vine. Si este foarte important ca si omul acela sa vrea, din tot sufletul, sa se vindece"

Niciun comentariu: