vineri, februarie 8

Omul din sanctuar


Rafturi simple de lemn, imagini sfinte, icoane, agheazma,mir. Senzatia de simplitate si firesc completeaza atmosfera calda si primitoare care m-a inconjurat. L-am cunoscut atunci pe Ioan Cretu, omul despre care auzisem ca face minuni. Un zambet deschis, o voce linistita, cu un usor accent moldovenesc, nimic extraordinar la prima vedere. Am avut ocazia sa asist la momentul in care a pus "diagnostice": in fata mea, oamenii recunoasteau cu precizie aceleasi "verdicte" obtinute dupa spatamani de analize si vizite la medici.


L-am intrebat ce vede atunci cand se uita la un pacient, iar raspunsul a sunat calm, ca venit din poveste:"Atunci cand ma uit la cineva, daca este perfect sanatos il vad alb ca zapada, de sus pana jos. Cand ceva nu este in regula, vad in zonele respective pete". Caldura pe care o simt pacientii in acel moment se transmite mai ales prin intremediul maiinilor. Unii vad razele albe, altii nu.

"Caldura aceasta patrunde in interior, eu incerc sa scot ceea ce nu trebuie sa fie acolo".

Niciun comentariu: