vineri, februarie 22

Rugaciune de iertare


Aceasta rugaciune o primeste oricine alege sa intre in cabinetul terapeutic al domnului Ioan Cretu

Doamne, iarta-mi toate greselile cele de voie si fara de voie, cele cu stiinta si fara de stiinta, cele cu neascultare.
Imi cer iertare pentru ce Ti-am gresit Tie in viata asta sau alta data, imi cer iertare de la toate Puterile ceresti pentru tot ce am gresit in viata asta sau alta data.
Imi cer iertare de la toti oamenii pentru tot ce am gresit in viata asta sau alta data si-l rog pe Dumnezeu sa ma ajute sa fiu iertat de cei care nu pot sau nu vor sa ma ierte.
Ii iert pe toti oamenii care mi-au gresit in viata asta sau alta data si-l rog pe bunul Dumnezeu sa ma ajute sa ii iert pe cei pe care nu ii pot ierta.
Te rog Doamne, ajuta-ma sa ma iert si pe mine insumi pentru tot ce am gresit, atat cat crezi ca merit.
Imi cer iertare pentru intreaga familie si neamul meu.
Imi cer iertare de la viata, vietuitoare, plante si animale.
Imi cer iertare de la spiritele pamantului, ale apei, aerului si focului, lemnului si metalelor, ale ghetii.
Imi cer iertare de la iubire, suflet, spirit, constiinta, vointa, gandire, memorie, credinta.
Imi cer iertare de la sex si bani
Imi cer iertare de la lumina si intuneric.
Imic er iertare de la pamantul care mi-a ingaduit sa ma nasc.
Imi cer iertare de la intreg Universul.Amin

4 comentarii:

Unknown spunea...

Multumesc mult pentru rugaciune:)

Unknown spunea...

Vă mulțumesc mult de tot pentru această rugăciune

Unknown spunea...

Am citit rugăciunea de iertare, postata de dvs.dl.Ioan Crețu și este divina și înotătoare. Mulțumesc frumos pt.postare!Doamne ajuta.Multa sanatate!

Dec spunea...

Multumesc,doamne ajuta!