vineri, februarie 8

Dumnezeu guverneaza stelele


Rasfoiesc cartea de onoare, in care multi dintre cei tratati de Ioan Cretu si-au scris marturiile: cazuri cutremuratoare, vindecari ale unor boli in fata carora medicii au ridicat din umeri, "Nici macar nu le-am citit, admite cu modestie terapeutul dar cred ca ceea ce au spus oamenii este adevarat nu au de ce sa minta..."


Teodor Mirescu, pensionar din Constanta, a avut un adenom de prostata care il chinuia cu dureri ingrozitoare si mictiuni repetate. In urma sedintelor bioenergetice incepute pe data de 16 octombrie si terminata pe 21 noiembrie, boala a disparut.


Emilia Buzila din Tulcea afirma ca in cazul sau a fost vorba de un adevarat miracol:"Acum sase ani, in urma unui accident, mi s-a format un hematom care crestea in marime si greutate vazand cu ochii. Nenumarate analize si numerosi medici m-au consultat, au pus diferite diagnostice incat nu stiam ce sa cred. Doi ani de zile durerile au fost groaznice, am avut stare de voma, ameteli. Am fost la profesorul doctor Popescu, de la Targu Mures, care m-a programat pentru operatie. In luna iulie am ajuns la Constanta si un cunoscut m-a adus la domnul Cretu, care mi-a spus: dar ce cautati aici daca nu credeti in Dumnezeu?Dumnezeu este cel care va va face bine. Am inceput tratamentul iar dupa a sasea sedinta hematomul a disparut....Cum si in ce fel, nu stiu. Uneori cuvintele exprima atat de putin comparativ cu ceea ce simti , incat te bucuri sfatuindu-i si pe ceilalti sa creada in Dumnezeu si sa aiba incredere in tratamentul domnului Cretu"

Niciun comentariu: