vineri, februarie 8

Sa crezi ca te vei vindeca

"La inceput nu am crezut in intamplarile pe care le auzisem, Nu am crezut pana cand sotiei mele nu i -au trecut durerile si nu a mai ajuns la cea de-a doua operatie de apendicita pe care i-o programasera doctorii . Acum cred in puterea data de Dumnezeu unor oameni, precum domnul Ioan Cretu. Dumnezeu este cel care vindeca foarte multi suferinzi" scrie Ion Vase din Navodari.


Iulian Brabete din Constanta povesteste: "Eram foarte grav bolnav, suferind de insuficienta circulatorie, hepatita acuta, prostata marita, spondiloza cervicala si reumatism accentuat la memnrele superioare si inferioare. M-am prezentat la cabinetul din Constanta al domnului Cretu care mi-a pus diagnostitul absolut perfect, doar uitandu-se la mine. Dupa 12 sedinte m-am refacut complet "

Niciun comentariu: